måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Idag var vi tidigt uppe för att gå till tandläkaren med Tindra. Jag trodde aldrig att hon skulle öppna munnen men efter lite tjat och en väldigt pedagogisk tandläkare så gapade hon utan problem. Duktiga flicka! Fina tänder hade hon också, som tur var. När hon var klar fick hon välja en tandborste, hon tog självklart en lila som just nu är favoritfärgen. Sen fick hon en plansch och klistermärken med små troll som håller i en tandborste eller tandkräm, som hon ska få klistra varje gång hon borstar tänderna. Jag kommer själv ihåg att jag fick en sån när jag var liten. 


Sen gick vi hem och Jimmy gick till skolan..
Efter några timmar ringer det på dörren och där står Jimmy med stora fina röda rosor till mig. Även Tindra fick en röd ros och en söt liten Miranda nalle, han är fin min man!! 


Happy valentines day!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar